New job opportunity @Power House

Reservdelssäljare / Ordermottagare

Gillar du ansvar och arbeta brett med hela världen som din marknad? Vill du vara med att utveckla reservdelsförsäljningen och skapa en nöjd kund? Då kanske du är personen vi söker!

Arbetsuppgifterna innebär att huvudsakligen:

  • Via mail och telefon sälja av bolaget tillhandahållna reservdelar och tillbehör.
  • Ordermottagning via mail, telefon från kunder över hela världen.
  • Bygga relationer med både befintliga och nya kunder.
  • Ge professionell rådgivning i rimlig omfattning.

I rollen förväntas du:

  • Att med stort engagemang supportera och ge kunderna bra service.
  • Att kunna hantera många moment samtidig.
  • Bidra till en god arbetsmiljö och våga fråga för att komma framåt.

Som person är du noggrann, öppen och intresserad. Du har en mycket god känsla för vad service innebär och strävar efter att bemöta och hjälpa kunden på bästa sätt. Vidare ser vi gärna att du är trivs med att arbeta i högt tempo och är lite av en problemlösare.  

Kompetenskrav:

– Mycket goda engelska kunskaper i såväl tal som skrift. Måste behärska svenska på konversationsnivå.

– Utmärkt datorvana, särskilt i Officepaketet och bekant med att arbeta i någon typ av CRM-miljö samt affärssystem.

Personlighet:

– Du har en strukturerad och lojal förmåga där du tar ansvar och driver ärenden i mål med en hög servicekänsla.

– Du jobbar för laget och ser dig själv som en viktig funktion för hela organisationen.

– Du vill verka i ett dynamiskt företag där ditt eget bidrag är helt avgörande.

– Du använder din höga sociala kompetens och goda kommunikationsförmåga med vetskap att humor och

 glädje påverkar affären.

Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande.

Du anmäler ditt intresse eller ställer frågor till oss via mail;  application@powerhouse.se

About The Author

Leave Comment